Zainspiruj się: NOWOŚCI PORADNIK PREZENTOWY OUTLET

Scratch, Gra planszowa Pociąg Inków

  • 93,00 zł
    WYSYŁKA: 1-3 dni
  • szt.

Personalizacja

Bezpieczne zakupy

  • Oferowany towar jest nowy i wolny od wad.
  • Jeżeli z jakiegoś powodu produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 30 dni bez podawania przyczyny odesłać nam produkt, a my zwrócimy pełny koszt zamówienia i dostawy. Więcej informacji o zwrotach i reklamacjach - kliknij tu!
OPIS

Rodzinna gra planszowa wzorowana na tradycyjnej grze GĘŚ. Zadaniem graczy jest dotarcie do środka planszy. Po drodze znajdują się pola, które skrywają polecenia i zadania. Powodzenia!

W zestawie znajduje: plansza (do złożenia z  7 dużych puzzli) o wymiarach 35 x 35 cm , 4 kolorowe drewniane pionki papugi, drewniana kostka, instrukcja w języku polskim.

Gra Pociąg Inków to nie tylko wspaniała zabawa dla najmłodszych dzieci, ale również świetny prezent na urodziny zapakowany w piękne, ręcznie wykonane pudełko.

Wiek: 4+

Przykładowy scenariusz gry i znaczenie pól na planszy:

Przygotowanie gry :  

Każdy z graczy losuje lub wybiera swojego pionka. Układacie planszę składającą się z 7 dużych puzzli. Rozpoczyna najmłodszy gracz. Rzuca kostką i przesuwa się o tyle pól ile wyrzucono oczek na kostce. Kolejny gracz to gracz zgodnie ze wskazówkami zegara.

Rozgrywka:

Każdy gracz przesuwa swój pionek o tyle pól ile oczek wyrzucił na kostce. Pionki mogą być na tym samym polu, ale bądź ostrożny, ponieważ jeśli wylądujesz na polu z jednym z następujących symboli, na szlaku Inków wydarzy się coś specjalnego!

- Iguana (pola 14 i 24): iguana mówi Ci, którą drogą iść, ale niestety skierowała Cię w złym kierunku, cofnij się o 1 pole.

- Brązowy wąż (pola 4, 11 i 33): o Kochanie, tu jest wąż! Przyjrzyj się uważnie, zanim przejdziesz dalej, pomiń 1 turę.

- Czerwony wąż (pola 19, 27 i 39): jesteś ścigany przez czerwonego węża - cofnij się o 2 pola, aby uciec.

- Lama (pola 2 i 12): lama pomaga Ci w drodze – przesuń pionek o 1 pole przodu.

- Pancernik (pola 5, 16 i 30): to zwierzę pancerne strzeże Twojej podróży – przesuń pionek o 2 pola do przodu. 

- Tukan (pola 7, 22 i 35): ten wesoły tukan leci naprzód, wskazując drogę, przesuwając Cię o 3 pola do przodu.

Zwycięzca:

Pierwszy gracz, który pokona wszystkie przeszkody i dotrze do środkowego pola na planszy, wygrywa (nie musisz rzucać dokładnej liczby oczek, aby zakończyć).