Zwroty i reklamacje
I. ZWROT
Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku mają Państwo prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Sklep wydłuża ten termin Konsumentowi do 30 dni.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy lub w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sklep MamaGama, adres e-mail: mamagama@mamagama.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Odesłanie rzeczy na adres sklepu uznaje się również za jednoznaczne poinformowanie sklepu o odstapieniu od umowy.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (POBIERZ TU), jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać dowolny formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres email: mamagama@mamagama.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku tj. pocztą elektroniczną.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Adres do wysyłki: Fabryka Szumisiów, MamaGama, Jamno 73B, 99-400 Łowicz
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam osobiście rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Koszty odesłania zależne są od aktualnego cennika określonej firmy Kurierskiej. Informacje można w tym zakresie znaleźć na stronie danej firmy kurierskiej lub w naszej zakładce Czas i koszt dostawy.
Informujemy, że odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
II. REKLAMACJA
Staramy się do tego nie dopuszczać, jednak jeśli zdarzyło się, że produkt ma wady, jest niekompletny, nie działa prawidłowo, jest niezgodny z opisem itd. proszę złożyć reklamację.
Formularz reklamacji - POBIERZ TU
1. Aby złożyć reklamację, w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami: mamagama@mamagama.pl; tel. 600454504, MamaGama, Jamno 73B, 99-400 Łowicz
2. W przypadku odsyłania produktu, proszę wypełnić formularz reklamacji (załączony do przesyłki lub do pobrania) lub załączyć opis wady, datę jej wystąpienia; dane kontaktowe; preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji.
Adres do wysyłki: Fabryka Szumisiów, MamaGama, Jamno 73B, 99-400 Łowicz
3. Reklamując produkt, należy wskazać preferowaną formę rozpatrzenia:
- obniżenie ceny i zwrot różnicy na podane konto
- odstąpienie od umowy i zwrot kwoty na podane konto
- nieodpłatna naprawa towaru
- wymiana towaru na nowy
4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, my pokrywamy koszty związane z jego odesłaniem oraz przesłaniem ponownym produktu naprawionego wymienionego.
5. Sprzedawca może zamienić sposób doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową, który zaproponował Konsument (tj. zamiast wymiany zaproponować naprawę lub zamiast naprawy zaproponować wymianę) w sytuacji, gdy wybór Konsumenta jest niemożliwy do spełnienia przez sprzedawcę lub wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu z wyborem zaproponowanym przez sprzedawcę.